EL CITROËN C3 ACTUAL, a la venda des del
2009, necessitava renovar-se. I sí que s’ha renovat! El nou C3 irromp al mercat
amb un disseny modern i juvenil, que juga amb un aire de crossover, i
hereta els airbumps laterals del
seu “cosí”, el C4 Cactus, encara que en el C3 són opcionals.
 L’utilitari
francès també es pot personalitzar gairebé del tot: es pot triar el color dels airbumps, dels
guarniments dels llums antiboira, els retrovisors, el sostre... A l’interior passa
exactament  el mateix: pots triar la combinació de colors que més t’agradi. En el quadre de comandaments destaca la pantalla tàctil central, on s’agrupen moltes funcions. L’única pega
és que queda força baixa i costa de manipular conduint. 
|  | 
| 
L’interior té un aspecte retrofuturista
gràcies a la combinació de la gran pantalla tàctil d'estil futurista i del volant i les sortides d’aire, que hi aporten
l’aire retro. | 
La gamma de motors és la mateixa de l’actual C3: 1.0 VTi  i 1.2 PureTech atmosfèrics de 68 i 82 CV, a part
d’un altre 1.2 PureTech turbo de tres cilindres i 110 cavalls pel que fa a la gasolina. En
la gamma dièsel, trobem el veterà 1.6 BlueHDi, amb potències des dels 75
CV fins als 100, passant per una variant de 92 o 90 CV. Probablement els més recomanables són els PureTech 1.2, ja que combinen bones prestacions amb eficiència (encara
que els consums homologats són irreals); a més, l'1.0 VTi proporciona unes prestacions escasses. A part, la gairebé imminent sanció
als dièsel fa més recomanables els motors de gasolina  per desplaçar-se per ciutat.
 
|| GUIU R. N. 
⨁ Personalització, motors PureTech
gasolina
⦵ Pantalla tàctil massa baixa, 1.0 VTi de prestacions escasses
* * * * * 



 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Suggeriments: