EL SEGMENT DE LES BERLINES ha experimentat un gran
descens de vendes en els
últims anys. Per això, últimament
les marques creen (o ho intenten) sedans més esportius. Alfa es pot considerar afortunada, ja
que ho ha aconseguit al 100 %. El nou Giulia
ofereix una de les millors relacions del mercat entre
prestacions i disseny.
A Catalunya (i Europa) està disponible amb motors turbodièsel que deriven d'una mateixa cilindrada (2.2 litres i 2.143 cc), amb potències des de 136 CV fins a 180 CV, passant per una variant mitjana de 150 CV. Segons Alfa, tots aquests motors consumeixen 4,2 litres de gasoil als 100 quilòmetres, encara que el seu consum real deu rondar entre els 5 i 6,5 litres.
Encara que el Quadrofoglio
Verde surt prou “barat”, en les altres opcions sorprenen uns preus elevats per a una
marca a mig camí entre generalista i prèmium: està disponible des de 33.150 € pel 2.2 JTDm de
136 cavalls amb l’acabat bàsic Giulia (un Audi A4 2.0 TDI de 150 CV surt per
34.600 €, i un BMW 316d de 116 CV fins i tot és més barat: 33.000 €), encara
que, d’oferta, el pots trobar per uns més raonables 29.900 €.
Si busqueu una berlina de qualitat i moderna, amb un bon motor dièsel i
que no es vegi a tot arreu, aquest és el vostre cotxe.
|| GUIU R. N.
⨁ Disseny, interior, preu Q.V.
⦵ Preu elevat
motors turbodièsel, sense motors “bàsics” gasolina
* * * * *
La potent versió Quadrofoglio
Verde mostra aquest aspecte tan agressiu.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Suggeriments: